Deaktiver multifaktor godkendelse på Office 365 Question

Topic Author
  • Posts: 1
  • Karma:
  • Gender: Unknown
  • Birthdate: Unknown
Deaktiver multifaktor godkendelse på Office 365 #145
Havde for nylig et problem hvor en ny oprettet kunde, et døgn efter opsætning (standard opsætning), ikke længere kunne tilgå mail via Outlook 2010, kunde blev ligeledes anmodet om at hente og installere en MS app på mobil tlf, for at kunne tilgå office.com og webmail, det var ikke muligt f.eks. at tilføje alternativ mail adresse, mobil nr. eller andet..

Problem blev med hjælp fra vores Cloud pusher løst på følgende måde:

Gå til 365 administration, klik på Azure Active Directory, klik igen på Azure Active Directory, klik på properties, klik på manage security defaults i bunden.
Deaktiver "Enable Security Defaults", så den er markeret med blå på "No".

Ved ikke helt om man også skal deaktivere "Modern Authentication" under 365 admin-Indstillinger-Modern Authentication..

Da jeg havde problemer med det, var de det første jeg gjorde, hvilket ikke hjalp en pind, jeg har ikke ændret det tilbage, men det vil jeg gøre når kunden har fået nyere Outlook version (bruger p.t. Office 2010).

Ovenstående løste både problemet med at få adgang via Outlook 2010, samt krav om at installere en MS App..
6 months 6 days ago Last edit: 6 months 6 days ago by Frede.

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.239 seconds