Forkert sprog for mappe navne i Exchange (MS 365)

More
10 months 3 weeks ago - 10 months 3 weeks ago #64 by JudgeFredd
Fejl opstår ofte når der synkroniseres mail via en mobil med et andet sprog første gang der synkroniseres.
Fejl opstår ALTID, ved nyoprettede brugere i 365 Business, medmindre man første gang åbner brugerens mail via webmail (outlook.office.com).
Som regel rettes det helt automatisk ved at åbne webmail for brugeren, det er så ikke muligt for delte konti, dette kan rettes ved at åbne den delte konto via webmail via en bruger der har adgang til kontoen, og så følge vejledning nedenfor.
 
Fixes ved at åbne OWA klikke på indstillinger (gear), og herefter på "mail" forneden under "Dine appindstillinger.

Herved fremkommer en ny menu på venstre side, her skal man gå til Generelt/Område og tidszone.

Den står sikkert i forvejen til Dansk, jeg plejer at klikke på et andet sprog, fjerne og tilføje fluebenet i feltet "omdøb mappenavne.." og vælge dansk igen selvom det allerede står der, når der herefter klikkes på "Gem".​
Sidste gang jeg prøvede kom feltet dog kun frem når man klikkede på et andet sprog, og forsvandt igen når man klikkede tilbage på dansk, man kunne dog stadigvæk vælge "gem", hvilket jeg gjorde, såfremt der ikke ændres i denne tekst, har dette fungeret.. 

Da fejlen altid opstår, har jeg oprettet en sag ved Microsoft, men det virker til at være gået i stå hos dem, fejl sker uanset om landespecifikationer er korrekte, MEN det sker IKKE hvis man starter med at åbne outlook via webmail første gang.


Mere info på dette link:  learn.microsoft.com/da-DK/outlook/troubl...correct-folder-names
 
Last edit: 10 months 3 weeks ago by JudgeFredd.

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.482 seconds